Pernah saya minta lebih???

Pernahkah saya minta lebih??
pernahkah??
tapi kenapa permintaan saya yg  satu tu pun awk xdpt tunaikan??
kenapa awk??
saya xminta lebih dari awk..
saya cuma minta kejujuran dari awk..
saya cuma minta keihlasan dari awk...
untuk menyayangi saya...
untuk mengasihi saya..
tapi......
kenapa benda tu pun awk xmampu tunaikan utk saya?
kenapa awk??
saya xminta awk ckp
 
kat saya hari2...
saya xminta awk jumpa saya hari2....
saya hanya minta awk untuk sayang saya setiap masa...
itu pun susah ke awk???
 
.....
...
.........
..
tapi...
apa yg awk bgi saya skrang??
saya xpernah minta benda tu...
saya xminta awk tinggalkan saya...
saya xminta awk lupakan saya....
saya xminta awk pergi dgn dia....
tapi....
kenapa mesti itu yg menjadi pilihan awk?
sampai hati awk.....
saya nk awk tahu isi hati saya
awk lah yg terakhir dalam hidup saya
xde yg lain dan xkan pernah ada....
awk...
saya minta kejujuran dari awk...
berterus-teranglah dengan saya...
jangan sakiti saya lagi...
awk...
kalau awk cintakan dia...
dari dulu lagi....
jujurlah dengan saya...
saya akan cuba mengertinya...
awk pergi pada dia...
tanpa saya pernah tau...
 
itukah erti sayang bagi awk??
awk tinggalkan saya tanpa senyuman awk...
yg dulunya terukir khas untuk saya..
awk....
jujurlah dengan saya...
dari dulukah awk menyintainya??
dari dulukah awk menginginkannya??
adakah saya hanya satu persinggahan dalam hidup awk??
awk...
ketahuilah...
awk akan selalu tersimpan di hati saya
walau raga awk saya xleh miliki
dan ingat..
jiwa saya selalu bersama awk
walaupun awk x tercipta untuk saya....
.....
..
.......
..
Ya Allah......
berikan saya hidup sekali lagi
hanya utk bersamanya.....
saya mencintainya.... sungguh.....
saya tau rasa yg sy rasa ni x sepatutnya ada..
tapi,saya ingin tetap bersama dengan awk selamanya....
awk????
kenapa semua ni terjadi
saat saya yakin awk milik saya??
kenapa kita xboleh bersama
saat saya yakin tiada cinta lain selain awk???
...........
..
..........
..........
.......

 
saya tak pernah minta lebih.................

p/s: ahha... apa yg ika merapu ni?? haha xde ape2 ok.. jgn pk yg bukan2 ok... erm,hayatilah... tau,korang xkan punya... hurh!! c(: xkesah la..... apa2 je yg tertulis kat atas tu hanya rekaan semata-mata tau... xde kena-mengena dengan yg hidup,sakit,di icu ataupun sudah selamat dikebumikan... ok?? >_<
biarpun aku hilang segalanya.. namun,aku tidak akan pernah menyesal untuk menyintaimu..
~ Biar aku hilang segalanya, namun aku tidak akan pernah menyesal untuk menyintaimu ~

No comments:

Post a Comment

::| EikaSharif Design. 2013. All rights reserved © |::